خبرگزاری کار ایران

صابری به ایلنا خبر داد:

تشکیل کمیته گردشگری در کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای‌شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۰۰۲

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز از تشکیل کمیته گردشگری در کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای‌شهر کرج استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری گفت: تشکیل کمیته گردشگری بزرگترین اقدام عملی شهرداری کرج در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت حوزه گردشگری تا به امروز بوده که ما این اقدام شورای شهر کرج را به فال نیک گرفته و با تمام قوا در این مسیر قدم خواهیم برد اشت.

وی اضافه کرد: پایین آوردن زمان بررسی طرح‌های گردشگری و رساندن آنها به مرحله عملیاتی تنها از طریق تدوین طرح جامع گردشگری میسر خواهد بود و هدف اول ما تدوین به موقع و سریع این طرح است.

صابری با اشاره به ظرفیت استان البرز در زیرساخت‌های اولیه گردشگری گفت: برای رشد و توسعه گردشگری و جذب توریست ابتدا باید زیرساخت‌های آن را فراهم کرد.امید است با همکاری شهرداری این مهم انجام پذیرد.

وی افزود: در گذشته انفصالی میان شهرداری و میراث‌فرهنگی احساس می‌شد که با ایجاد کمیته گردشگری و عزمی که از اعضای شورای‌شهر و شهرداری مشاهده می‌شود این نقیصه جبران خواهد شد.

صابری اضافه کرد: در کشورهای توسعه‌یافته زیر پای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنند اما در این استان مشکلاتی برای سرمایه‌گذار به‌وجود می‌آورند که مجبور به تسلیم و  خالی کردن عرصه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز