خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز خبرداد:

پایگاه اهوازشناسی راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۳۲

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کلانشهر اهواز از راه‌اندازی و فعالیت هفتگی پایگاه اهوازشناسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا جلیلی درباره این خبر اظهار داشت: با توجه به غنای فرهنگی شهر اهواز، فعالیت پایگاه اهوازشناسی در محل ساختمان صنایع دستی این شهرستان گسترش داده شد.

وی با بیان اینکه پایگاه اهوازشناسی به منظور اطلاع‌رسانی‌فرهنگی به گردشگران و علاقمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه‌اندازی شده است، ادامه داد: این پایگاه شامل نقشه گردشگری اهواز، کارت پستال از دیدنی‌های اهواز، لوح‌های فشرده و فیلم مستند، تابلوی عکس، معرفی و آموزش تئوری و عملی صنایع دستی اصیل اهواز، کتاب، مقالات و پژوهش‌ها درباره کلانشهر اهواز و بروشور معرفی جاذبه‌های خوزستان به دو زبان انگلیسی و فارسی است. 

رئیس‌اداره میراث‌فرهنگی اهواز ضمن دعوت از عموم علاقمندان به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشجویان، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان و دوستداران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز جهت بازدید و مشارکت در این اقدام فرهنگی ابراز امیدواری کرد و گفت: راه‌اندازی این پایگاه گامی مثبت در راستای اعتلای میراث فرهنگی استان خوزستان باشد. 

وی یادآور شد: ساختمان صنایع دستی اهواز واقع در جاده ساحلی روبروی هتل پارس «فجر سابق» از ساعت 8 صبح لغایت 16 در طبقه دوم، میزبان علاقمندان به بازدید از پایگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز