خبرگزاری کار ایران

با انتشار فیلمی در فضای مجازی صورت گرفت؛

دستگیری مرد سگ آزار در آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۷۶۵

دادستان آبادان از دستگیری مرد سگ آزار معروف در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش ایلنا، ناصر غلامی ضمن اشاره به اینکه ماه گذشته انتشار سریع و گسترده کلیپی در فضای مجازی بازتاب منفی و حتی تند افکار عمومی را در پی داشت، افزود: در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی شخصی با چهره‌ای آشکار در حال آزار و اذیت یک قلاده سگ است.
 
وی گفت: به لحاظ اهمیت موضوع، مراتب توسط اداره محیط زیست شهرستان و نیروی انتظامی در قالب دو فقره گزارش به دادگستری منعکس شد که بلافاصله پرونده‌های مربوطه با یکدیگر ادغام و به شعبه یک بازپرسی ارجاع شد که وی نیز دستورات قضایی قاطع برای دستگیری متهم را صادر و ابلاغ کرد.
 
دادستان آبادان گفت: در جریان تحقیقات ادامه‌دار برای شناسایی هویت فرد متهم، اداره محیط‌زیست شهرستان آن را شناسایی و اعلام کرد.
 
غلامی عنوان کرد: دستگاه قضایی شهرستان ضمن احترام به افکار عمومی، به دور از هرگونه تاثیرپذیری از هیجانات و احساسات به طور مستمر پیگیر شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم توسط نیروی انتظامی بود تا اینکه در هفدهم اردیبهشت ماه امسال فرد متهم توسط نیروی انتظامی دستگیر و به طور سریع و با دستور قضایی به بازداشتگاه منتقل شد.
 
وی ضمن اشاره به اینکه تحقیقات انجام شده حاکی از مسروقه بودن سگ مزبور داشت و متهم نیز در بازپرسی به این موضوع اقرار کرد، افزود: در جریان بازپرسی متهم اقرار کرد که به هنگام آزار و اذیت سگ، شرب خمر کرده بود.
 
غلامی گفت: متهم یاد شده با صدور قرار تامین کیفری به دستور بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز