خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خبرداد:

دستگیری زن کلاهبردار توسط پلیس آگاهی در اراک/ 30 فقره کلاهبرداری از شهروندان

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۸۶۶

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری زن کلاهبردار با 30 فقره کلاهبرداری در اراک خبر داد .

به گزارش ایلنا، سید نورالدین حسینی از دستگیری زن کلاهبردار با 30 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در اراک خبر داد .

حسینی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در اواخر سال گذشته در خصوص کلاهبرداری و تشکیل پرونده در این رابطه ، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شده اواخر سال گذشته خانمی ناشناس تحت عنوان مسافر در خودروهای عمومی و یا شخصی خود را کارمند ادارات دولتی و منتسب به افراد و شخصیت‌های با نفوذ که توانایی حل مشکلات مردم در ادارات دولتی را دارد معرفی کرده و با وعده‌های واهی از آنها مبالغی وجه نقد دریافت کرده است .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در تحقیقات پلیس آگاهی، محل اخفای فرد کلاهبردار در اراک شناسایی و متهم دستگیر شد.

حسینی با اشاره به اعتراف متهم به 30 فقره کلاهبرداری از شهروندان در اراک به مبلغ یک میلیارد ریال گفت: مراحل تکمیل تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و 2 نفر همدست وی نیز شناسایی شده که تلاش برای دستگیری 2 متهم ادامه دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز