خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

حمایت از طرح توسعه واحدهای تولیدی استان البرز با هدف ایجاد اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۷۷۶

استاندار البرز گفت: برای طرح توسعه واحد تولیدی قالب های صنعتی ایران خودرو و ایجاد بسترهای اشتغال پایدار، مساعدت و همراهی لازم را خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: امروز در شورای اداری موارد متعددی مطرح شد که رشد سریع جمعیت و ضرورت توسعه کمالشهر مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: مردم کمالشهر برای مراجعات اداری به ناچار به کرج تردد می‌کنند که این امر از طریق وزارت کشور و دستگاه های مربوطه دنبال می شود تا شرایطی در جهت تسهیل فراهم شود.
 
نجفی گفت: برای توسعه و رشد کمالشهر باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی بهره برد چراکه رشد جمعیت و افزایش مهاجرت ها نیازمند تقویت زیرساخت ها است.
 
وی افزود: امروز دو سالن ورزشی مورد نیاز کمالشهر افتتاح شد و مردمی بودن این طرح ها بسیار حائز اهمیت است که با همت شورای شهر و شهرداری کمالشهر محقق شد و اداره ورزش و جوانان نیز موظف به تامین تجهیزات ورزشی این سالن ها شد.
 
استاندار البرز با بیان اینکه زمین‌هایی نیز اکنون در کمالشهر برای ایجاد سالن های ورزشی پیش بینی شده خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان و شورای اسلامی شهر باید در جهت بهره برداری این سالن ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.
 
وی گفت: در شورای اداری کمالشهر مشکلات حوزه آب و فاضلاب و کمبود مدارس نیز مورد بررسی قرار گرفت.
 
نجفی با اشاره به اینکه موضوع راه اندازی ایستگاه مترو کمالشهر در شورای ترافیک استان مطرح شد افزود: اکنون پروژه قطار شهری کرج نیز با سرعت در حال پیشرفت و راه اندازی است.
 
وی ادامه داد: امروز از واحد تولیدی قالب های صنعتی ایران خودرو نیز بازدید شد که این واحد علاوه بر تامین نیاز داخلی، به چند کشور دیگر نیز صادرات دارد.
 
استاندار البرز با تاکید بر لزوم استفاده از نیروی کار ساکن کمالشهر در این واحد تولیدی گفت: در طرح توسعه واحد تولیدی قالب های صنعتی ایران خودرو مساعدت لازم را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز