خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین :

راه حل مشکلات حمل و نقل در دست تشکلات صنفی است/ موازی‌کاری در صدور مجوز تاکسی تلفنی‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۱۶

سید علی موسوی فرماندار قزوین گفت: اگر جامعه ای بخواهد بر مشکلات فائق آید، باید با تشکلات صنفی مرتبط با آن، مشورت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید علی موسوی در نشست با اعضای کانون انجمن های صنفی رانندگان و اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل خاطرنشان کرد: مسئولان باید از دانش تخصصی این تشکلات در جهت حل مسائل حمل و نقل بهره ببرند.

موسوی در خصوص بهره گیری از تشکلات افزود: دعوت از نمایندگان تشکلات حمل و نقل در کارگروه ها و کمیسیون های مربوطه در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین سید رضا محمدی دبیر کانون انجمن‌های صنفی استان در این نشست مطرح کرد: صدور مجوز آژانس‌های تلفنی تنها در قزوین است که به صورت دوگانه صادر می‌شود، تاکسیرانی و اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل هر دو این کار رانجام می‌دهند، این موازی کاری ها صرفا در قزوین صورت می پذیرد.

محمدی در این رابطه افزود: در تمامی استانها این مجوز توسط اتحادیه اتومبیل‌داران صادر می شود و وظیفه تاکسیرانی صرفا نظارت بر این مسائل است.

در پایان علی اکبر سیارمه رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان گفت:مشکلات حمل و نقل استان طی ۱۲جلسه در کمیسیون حمل و نقل ، گمرک و ترانزیت مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم با همیاری مسئولان دستگاههای اجرایی اتخاذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز