خبرگزاری کار ایران

انجمن صنفی رانندگان باری شهرستان‌های لامرد و مهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۹۹

انجمن صنفی رانندگان باری شهرستان‌های لامرد و مهر امروز یکشنبه باحضور مسئولان محلی در شهر لامرد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، دبیرخانه کارگر لامرد و مهر در این مراسم گفت: با افزایش صنایع و صنعتی شدن شهرستان‌های لامرد و مهر انجمن‌های صنفی در این دو شهرستان برحسب نیاز رو به افزایش است.

عبدالرضا روحی با بیان این مطلب که تا کنون بیش از شش انجمن صنفی توسط خانه کارگر در این دوشهرستان راه اندازی شده است افزود:با تشکیل این انجمن  در این شهرستان رانندگان دیگر نیاز به مراجعه به مرکز استان ندارند و تمامی امورات خود را در این انجمن پیگیری می کنند.

وی خاطر نشان کرد  این انجمن می تواند خدمات صدور کارت هوشمند و تمدید آن ، برگزاری کلاس های آموزشی ، بیمه تامین اجتماعی و خدمات بیمه تکمیلی ارائه کند.

روحی در پایان تصریح کرد، هدف از تشکیل این انجمن حمایت از صنف رانندگان و همچنین ارائه آسان خدمات به  این قشر می باشد.

علیرضا راستیار رئیس اداره راه  لامرد نیز در سخنانی اظهار داشت: اداره راه شهرستان لامرد طی سال جاری سه پروژه عظیم و مهم  در دستور کار خود دارد که می توان به تونل شهید باقری اشاره کرد که انشاالله درسال جاری افتتاح خواهد شد همچنین پروژه های بزرگراه لامرد به پارسیان که تاکنون بیش از 5 کیلومتر از آن تکمیل شده و پروژه  چهاربانده شدن لامرد به اشکنان است.

وی افزود: با توجه به توسعه شهرستان لامرد ، بازسازی و توسعه راههای ارتباطی  این شهرستان با مرکز استان و دیگر شهرستان های همجوار در دستور کار اداره راه لامرد می باشد.

احمد اخلاقی رئیس اداره تعاون و کار لامرد اظهار داشت : با توجه  به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به همدلی و همزبانی ملت و دولت ، باید همه مسولین و ادارات با مردم همکاری گسترده داشته باشند تا مشکلات و امورات مردم به سهولت سپری شود.

وی افزود: اداره تعاون و کار لامرد آمادگی دارد که با مردم و دیگر نهادهای مردمی در جهت ارتقای وضعیت اقتصادی و معیشتی کمک کند.

مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز