خبرگزاری کار ایران

مجمع نمایندگان استان مرکزی:

12فروردین مهر تاییدی بر جمهوری اسلامی بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۸۶۳

مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با صدور بیانیه ای بر حمایت از نظام اسلامی و حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور تاکید کردند و دوازدهم فروردین ماه را نمادی از مشارکت مردم ایران در تعیین سرنوشت کشورشان دانستند.

به گزارش ایلنا از اراک در متن این بیانیه، آمده است:

دوازدهم فروردین ماه یکی از اعیاد بزرگ ملت ایران و روز حماسه ساز در تاریخ زرین ایران اسلامی است که هرگز فراموش نمی شود.
بیانیه می افزاید: ولایتمداری، بصیرت و وحدت مردم، حیات انقلاب و نظام اسلامی را تداوم بخشیده و دسیسه‌های گوناگون دشمنان همچون تحریم و تهدید را ناکارآمد کرده است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: در سال جاری با تکیه بر توان داخلی و با حمایت از کالای ایرانی ضمن تحقق شعار سال، در راه بالندگی و شکوفایی هر چه بیشتر این آب و خاک، قدم های بلند و اثرگذاری برداشته خواهد شد.
بیانیه اضافه کرده است: رای قاطع مردم در روز12 فروردین سال 58 مهر تاییدی بر جمهوری اسلامی بود و در تمامی برهه های انقلاب اسلامی نیز حمایت قاطع مردمی پشتیبان نظام اسلامی بوده است و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در جهان گسترده است.
در این بیانیه آمده است: ملت ایران در مسیر اهداف والای نظام اسلامی بدون اعتنا به الگوهای رایج در دنیا و طرد نظام‌های حاکم و استکباری به الگوی حکومتداری دینی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی معرفی کرد رای دادند و بر پایه ایمان دینی و مقبولیت مردمی نظام اسلامی ایران بنا نهاده شد.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2 کرسی آن مربوط به اراک، کمیجان و خنداب است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز