خبرگزاری کار ایران

استان‌های غربی کشور بارانی می شود؛

یکطرفه شدن کرج به چالوس از امروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۱۲۷

به گفته سازمان هواشناسی کشور باران استان‌های غربی کشور را در بر می‌گیرد این در حالی است که رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن محور چالوس از سمت کرج به دلیل ترافیک پرحجم در این محورها خبر می دهد.

به گزارش ایلنا سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور، گفت : به دلیل حجم بالای ترافیک از ظهر امروز چهارشنبه -8فروردین 97- ممکن است محور کرج به چالوس یکطرفه شود. درمحور کرج به چالوس از جنوب به شمال از ابتدای محور تا کیلومتر  12 وهمچنین محدوده‌های آدران، سد کرج، تونل شماره 5، پیچ سرهنگ، سیاه بیشه و پل زنگوله شاهد ترافیک سنگین هستیم. در طول محور از جنوب به شمال نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی تاکید کرد: شمال به جنوب محور کرج به چالوس در محدوده‌های دوزبن ، هزار چم، سیاه بیشه و تونل کندوان ترافیک سنگین مشاهد می شود همچنین در ادامه این محور تا کرج نیز ترافیک پرحجم است.

وی در  تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محور هراز بااشاره به ترافیک سنگین از جنوب به  شمال این محور و در محدوده‌های آبعلی تا امام زاده هاشم گفت: در طول محور هراز شاهد ترافیک پرحجم هستیم. همچنین از شمال به جنوب محور هراز در محدوده های تونل شماره یک ، لاریجان و گزنک ترافیک سنگین و به طور کلی در طول محور شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی درباره محورهای استان‌های گیلان و گلستان نیز گفت : از جنوب به شمال آزادراه قزوین رشت در محدوده‌های رودبار، منجیل و لوشان شاهد ترافیک سنگین هستیم. در محور فیروز کوه نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک پر حجم مشاهده می شود.

وی ادامه داد: در آزادراه کرج-قزوین از محدود پل فردیس تا  مهرشهر شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. همچنین از قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

یکطرفه شدن کرج به چالوس از امروز

همچنین در خبری دیگر  استانهای غربی از بعد از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه بارانی می‌شود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از بعداز ظهر فردا پنجشنبه تا ظهر جمعه بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در آذربایجان غربی، شمال و غرب آذربایجان شرقی و  غرب استانهای کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی می شود. شدت بارش در غرب آذربایجان غربی است.

در همین مدت در استانهای گیلان و اردبیل وزش باد شدید جنوبی و در برخی مناطق استان‌های خوزستان،  ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز