خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد؛

تلاش کنیم درگیر حاشیه‌ها نشویم/ سال ۹۷ باید گره‌‌های بخش حمل و نقل را باز کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۲۶۷

استاندار البرز در نشست فرمانداران، تلاش مدیران و مسئولان استانی را در تحقق شعار سال و تاکید رونق تولید و اشتغال، امری ضروری دانست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در دومین روز از سال جدید در نشستی با فرمانداران به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی"، باید تلاش کنیم.

وی با اظهار خوشحالی از نامگذاری امسال گفت: این نامگذاری فرصتی را فراهم خواهد کرد تا بتوانیم برنامه اشتغالزایی و رونق تولید که از سال گذشته آغاز کرده ایم را با قدرت بیشتر ادامه دهیم.

استاندار البرز گفت : ایجاد تحول بزرگ در تولید ملی، ثروت بیشتر و پیشرفت اقتصادی از تاکیدات رئیس‌جمهوری در سال ۹۷ است و همه دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند.

وی  به ظرفیت رسانه ها بویژه صداوسیما در معرفی برندهای استان اظهار داشت: به منظور حمایت از تولید داخلی از ظرفیت صداوسیمای استان جهت شناساندن برندهای تولید شده برنامه ریزی و استفاده کنید.

وی با اشاره به بهبود شاخص های مختلف استان در سال گذشته، گفت: علاوه بر توجه به بخش اشتغالزایی و توسعه صنعت استان نگاه ویژه ای به بخش گردشگری خواهیم داشت و بایدتلاش کنیم تا بخش گردشگری از پویایی مناسب در استان برخوردار شود.

استاندار البرز ریشه کنی بیکاری در روستاهای استان را از دیگر برنامه های سال جدید، عنوان کرد و گفت: در سال ۹۷ همه دستگاه ها وظیفه سنگینی برای بهبود جایگاه استان در حوزه اشتغال دارند چون هم اکنون میانگین نرخ بیکاری استان از متوسط کشوری کمتر است و باید ضمن حفظ وضعیت موجود آن را ارتقا دهیم. با توجه به نرخ رشد جمعیت خوب و مهاجرت بسیار بالا، لازم است تمام توان خود را به منظور اشتغالزایی، بکار گیریم.

وی با بیان اینکه مردم البرز در سال جدید خواستار کاهش مشکلات ترافیکی نیز هستند، گفت: باید بتوانیم در سال ۹۷ گره هایی از مشکلات بخش حمل و نقل را با بهره برداری از چند طرح راه سازی، باز کنیم.

نجفی تاکید کرد: در ۶ ماهه سال گذشته تلاش کردم تا از اندیشه های مختلف در چارچوب گفتمان توسعه استان، بهره بگیرم لذا در حال حاضر بسترهای کار و تلاش در البرز فراهم شده و استان از آهنگ رشد خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مانعی برای کار کردن وجود ندارد، اذعان داشت: باید تلاش کنیم درگیر حاشیه‌ها نشویم و تا فرصت داریم توان خود را برای خدمت به مردم، بکار گیریم.

نماینده عالی دولت ادامه داد: فرصتی را خداوند منان عنایت کرده است تا در خدمت مردم باشیم و باید از فرصت کار کردن لذت ببریم و این زیبایی هاست که به ما انرژی میدهد.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت و نقش فرماندارن در توسعه امسال، گفت: فرمانداران به عنوان بهترین مشاوران و افراد امین استاندار، نقش بسیار و تاثیر گزاری در رصد اقدامات مدیران کل در سطح استان دارند.

استاندار البرز، افزود: لحظه ای نباید از کار در استانداری و فرمانداری غافل شد چون همه دستگاهها و نهادها در استان با شما در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه فرمانداران استان، افرادی مجرب، باانگیزه و علاقه مند به شعارهای نظام و دولت هستند، تصریح کرد: سلامت نقش، امانتداری و پاکدستی در اجرای امور بسیار مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز