خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت 20 پایگاه امداد و نجات نوروزی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۱۲۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز فعالیت 20 پایگاه ثابت، موقت و سیار امداد و نجات نوروزی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیز ارشادیان در جلسه هماهنگی پایگاه‌های امداد و نجات اظهار کرد: 13 پایگاه ثابت، 4 پست موقت و 3 پست سیار تمهیدات لازم را برای خدمات‌رسانی به هموطنان در نوروز اندیشیده‌اند.  
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی به صورت ملی اجرا می شود، اضافه کرد: هدف از این طرح کاهش تلفات جاده‌ای و شتاب‌دهی امداد به حادثه‌دیدگان است.  
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه دو هزار نفر – روز نیروی انسانی در طرح نوروزی امداد و نجات در سطح استان اردبیل به کار گرفته می‌شوند، گفت: 40 دستگاه خودروی عملیاتی شامل 20 دستگاه آمبولانس، 10 خودروی ست نجات و 10 دستگاه خودروی کمک‌دار پشتیبان در این طرح به کار گرفته خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: یک فروند بالگرد امدادی در استان مستقر می‌شود تا در صورت نیاز از آن در امدادرسانی استفاده کنیم.
 
ارشادیان با بیان اینکه 15 نفر در قالب تیم‌های واکنش سریع در مرکز استان در حالت آماده‌باش خواهند بود، ادامه داد: در پایگاه‌های جاده‌ای امکانات اسکان و تغذیه اضطراری برای ارائه خدمات به مسافران تهیه شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز