خبرگزاری کار ایران

نبیونی به ایلنا خبرداد:

اعلام وصول درخواست اعضای شورا برای سئوال از شهردار/ تصمیم ابلاغ‌نامه در اختیار شوراست

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۶۵

رییس شورای شهر کرج، گفت: درخواست اعضا، مبنی بر قانع نشدن پاسخ شهردار، تنها اعلام وصول شده و هنوز برای زمان ابلاغ آن به شهردار، تصمیم نگرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نبیونی اظهار داشت: در انتهای چهل و هفتمین جلسه شورای شهر کرج، درخواست بیش از یک سوم اعضای شورا که از پاسخ هفته گذشته شهردار، قانع نشدند، اعلام وصول شد.

وی افزود: قانون می گوید اگر بیشتر از یک سوم تعداد اعضای شورا، اعتراض کتبی بنویسند باید در صحن اعلام شود و ما هم طبق قانون، آنرا اعلام کردیم.

نبیونی در ارتباط با اینکه هنوز به صورت رسمی این اعتراض به شهردار، ابلاغ نشده، تصریح کرد: وقتی قانون این حق را به شورا داده که سئوال کند، همانطور در قانون به شورا حق داده شده که در چه تاریخی جلسه پاسخگویی شهردار را برگزار کند و هنوز برای زمان آن تصمیم نگرفتیم لذا تاخیر ایجاد شده، سهولت کار شهردار نیست بلکه جزو اختیارات شورا خواهد بود.

رییس شورای شهر کرج ضمن یادآوری اعلام طرح استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن بعد از دو ماه، افزود: ما هم طبق قانون عمل می کنیم و شهردار موظف است 10 روز بعد از زمان ابلاغ، پاسخگو باشد.

شایان ذکر است رییس شورای اسلامی شهر کرج، روز 16 اسفند ماه جاری و در انتهای چهل و هفتمین جلسه علنی با اشاره به نامه 17 دی‌ماه 9 نفر از اعضا با موضوع "سئوال از شهردار"، اعلام کرد: درخواست تعدادی از اعضای شورا که از پاسخ های شهردار قانع نشده و طی نامه ای به تاریخ 10 اسفندماه جاری، درخواست خود را مطرح کردند، امروز این نامه اعلام وصول و مطابق قوانین و مقررات، به شهردار ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز