خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان اردبیل خبر داد:

افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۶۹۳

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری پلیس راهور استان اردبیل در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، رحیم آقامحمدی در جریان بازدید از مرکز تعویض پلاک اردبیل اظهار کرد: با توجه به افزایش خرید و فروش خودرو در روزهای پایانی سال و ضرورت تعویض پلاک و شماره‌گذاری جدید، مراکز ما با تمام ظرفیت در این ایام پایانی سال فعالیت خواهند کرد.

وی به صاحبان خودروهای جدید اعلام کرد: که به محض خرید خودرو به همت شرکت سازنده نسبت به پلاک‌گذاری جدید اقدام کرده و خودرو را با پلاک نو خریداری کنند تا مشکلی از بابت تردد این خودروها در سطح شهر و جاده‌ها به وجود نیاید.
 
رئیس پلیس راهور استان اردبیل خاطرنشان کرد: قرار ما بر این است تا در هفته دوم اسفندماه مراکز تعویض پلاک یک و نیم ساعت و در هفته سوم و چهارم نیز به مدت دو ساعت بیشتر از وقت مقرر فعالیت کرده و به هموطنان ارائه خدمات کنند.
 
آقامحمدی از خریداران خودروها خواست؛ تا به اصالت خودرو و سلامت آن اطمینان حاصل کرده و به صورت قانونی نسبت به نقل و انتقال قطعی خودرو اقدام کنند تا مشکلی از بابت تعویض پلاک و یا صدور کارت خودرو به وجود نیاید.
 
وی بیان کرد: هموطنان از اولین ساعات اداری می‌توانند با مراجعه به مراکز تعویض پلاک شماره‌گذاری و نقل و انتقال قانونی را انجام داده و به سرعت از این مراکز خدمات دریافت کنند تا در ایام تعطیلات نوروزی با مشکلی از بابت اصالت خودروی خود روبرو نشوند.
 
رئیس پلیس راهور استان اردبیل ادامه داد: هر چند ما نیز قبول داریم که مراکز تعویض پلاک به دلیل نمایندگی‌های محدود با ترافیک و شلوغی ارائه خدمات روبرو هستند اما سعی همکاران ما بر این است تا با تسهیل امور در این زمینه بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز