خبرگزاری کار ایران

در شورای اجرایی حزب اسلامی کار قزوین مطرح شد؛

اجازه نمی‌دهیم از احساسات اصلاح‌طلبان سوء‌استفاده کنند/ گزارش وضع موجود به سمع بزرگان اصلاحات رسیده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۱۷

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در استان قزوین گفت: ما برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی مشخصی داریم و اجازه نخواهیم داد برخی از احساسات اصلاح طلبان برای مقاصد شوم خود استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از قزوین، سید جمال خضری در مراسم معارفه ریاست جدید سازمان جوانان حزب اسلامی کار استان قزوین تصریح کرد: ما برای انتخابات آتی از هم اکنون مطالعه و برنامه‌ریزی کرده و در موعد مقرر کاندیداهای مورد حمایت خود را معرفی خواهیم کرد.

خضری درباره حرکت موسوم به پاسداری از جریان اصلاحات گفت: این حرکت در جهت خواست عموم ملت، ادامه مسیر اصلاحات مدنظر انبیاء‌الهی و ائمه‌اطهار(ع)، رهنمودهای بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری و پاسداری از حریم اصلاحات در استان است.

مصطفی جولاده دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین هم ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های حزب در استان تصریح کرد: انسجام فعلی حاکم در جریان ما بی‌نظیر و مثال‌زدنی است و تنها راه برون‌رفت از حرکات معنی‌دار برخی عوامل جریان تمامیت‌خواه برای نفوذ به اعضاء حزب و جذب آنها، مذاکره با رأس مجموعه در شرایط برابر است. 

جولاده درباره فعالیت‌های حزب گفت: همان‌طور که وعده داده بودیم گزارش وضع موجود به سمع و نظر مسئولان و بزرگان اصلاحات رسیده و توجه آنها به این مسائل معطوف شده است.

دبیر حزب اسلامی کار در استان افزود: بالاترین آورده اعضاء به حزب؛ تفکر و ایده‌های آنان است و وجود هرگونه رخوت و سستی بین اعضاء و بویژه جوانان حزب مذموم است.

همچنین حبیب‌الله کرمی یکی از اعضای حزب اسلامی کار در استان هم گفت: ما به وضع موجود در استان معترض هستیم و از کسی هم ابایی نداریم. من در این‌باره هم خواهم نوشت و هم سخنرانی خواهم کرد. اگر شرایط ایجاب کند برخی را رسوا خواهم کرد.

این استاد دانشگاه افزود: در صورتی که به خواسته‌ها و اهداف مورد نظر این جریان در استان پاسخ مناسب داده نشود مجبور به پیگیری آن از مراجع بالاتر خواهیم بود.

کرمی در پایان افزود: حرکت ما در جهت مداومت و تقویت اصلاح‌طلبی و اعتدال است و هیچ فرد یا افرادی در جبهه اصلاحات حق ندارد خود را نماد حق و حرف خود را به مثابه نص صریح قرآن بداند.

در پایان نیز حکم میثم کرمی به‌عنوان رئیس جدید سازمان جوانان حزب اسلامی کار در استان به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز