خبرگزاری کار ایران

امروز در کرج؛

هزینه‌های جاری بودجه پیشنهادی سال 97 شورای شهر البرز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۱۳۹

چهارمین جلسه کارگروه بررسی هزینه های جاری در خصوص بودجه پیشنهادی سال 97 شورای شهر البرز به ریاست عباس زارع در سالن کنفرانس پارلمان شهری کرج تشکیل شد.

به‌گزارش ایلنا، بررسی بخشی از هزینه‌های‌جاری در بودجه پیشنهادی سال 97، صبح امروز در دستورکارِ اعضای کارگروه قرار گرفت.

هزینه‌های اداری، هزینه‌های سرمایه‌ای و هزینه های انتقالی، سرفصل‌هایی بودند که در چهارمین جلسه کارگروه بررسی هزینه های جاری در خصوص بودجه پیشنهادی سال آینده، بررسی شد.

امیرحسین حمزوی، دبیر کمیته برنامه و بودجه کمیسیون برنامه و بودجه،حقوقی، نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج تصریح کرد: در این کارگروه، هزینه‌های اداری، شامل ردیف‌های خدمات قراردادی، سوخت، آب و برق، مواد و لوازم مصرف شدنی و بخشی از ردیف های اجاره بها و کرایه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از دیگر مواردی که در چهارمین کارگروه بررسی هزینه های جاری در خصوص بودجه پیشنهادی سال 97 مطرح شد، بررسی هزینه های سرمایه ای شامل خرید ساختمان، زمین، حقوق و امتیازات و ردیف ماشین آلات و وسائط نقلیه و ... و کالاهای مصرف شدنی و نیز هزینه‌های انتقالی شامل کمک و پرداخت به بخش عمومی و بخش خصوصی، بازپرداخت وام و کارمزدِ، پرداخت انتقالی به کارکنان، دیون و تعهدات بود که نتیجه آن در کمیسیون تلفیق مطرح و پس از بررسی نهایی، مصوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز