خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا تشریح شد:

آخرین وضعیت انتقال جان‌باختگان هواپیمای تهران- یاسوج/ شرایط نامساعد جوی و احتمال ریزش بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۵۱

کوهنورد اعزامی به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا تازه‌ترین وضعیت منطقه سقوط هواپیما و دسترسی به پیکر جان‌باختگان این سانحه هوایی را تشریح کرد.

علی محمد امیری در گفت و گو با خبرنگار  ایلنا، ضمن تشریح وضعیت محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا گفت:‌ شب گذشته با هماهنگی برخی از نهادهای نظارتی به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا ا عزام و دیشب در منطقه‌ای از این ارتفاعات که سراسر پوشیده از برف بود چادر زده و شب را در این منطقه سپری کردیم.

امیری گفت: شرایط جوی در منطقه محدوده سقوط هواپیمای تهران – یاسوج بسیار شرایط سختی است و امکان ریزش بهمن هر لحظه وجود دارد.

وی افزود: تا چهل دقیقه دیگر به محل سقوط هواپیما خواهیم رسید و تمام تلاش خود را برای انتقال برخی از پیکرهای اجساد انجام خواهیم داد.

امیری تاکید کرد: تیم کوهنوردی اعزامی به ارتفاعات دنا تمام تلاش خود را برای انتقال اجساد در کمترین زمان ممکن به ارتفاعات خواهد کرد.

وی یادآور شد: به دلیل شرایط خاص منطقه‌ و به خاطر اینکه بتوانیم از زمان نهایت بهره را ببریم تلفن‌های همراه این تیم کوهنوردی خاموش شده بود که اکنون تلفن ما به خاطر ارائه اطلاعات به مردم روشن شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز