خبرگزاری کار ایران

اکبر بهنام‌جو:

اقدامات شهرداری اردبیل باید منجر به ماندگاری گردشگران باشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۸۱۴

استاندار اردبیل گفت: اقدامات شهرداری اردبیل باید منجر به ماندگاری گردشگران در این شهر باشد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در آئین تقدیم لایحه بودجه سال 97 شهرداری به شورای‌شهر اردبیل گفت: سهم شهر اردبیل از ورود میلیون‌ها گردشگر به این استان کم است و باید اقدامات شهرداری اردبیل منجر به ماندگاری گردشگران در این شهر باشد.

وی افزود: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه گردشگری است و سالانه میلیون‌ها نفر به این استان سفر می‌کنند.

بهنام‌جو ادامه داد: شهرداری باید برای احیا و زیباسازی آن اقدامات اساسی انجام دهد تا ماندگاری مسافران در این شهر افزایش یابد.

استاندار اردبیل گفت: متاسفانه آن‌طور که باید از ظرفیت بی‌نظیر بزرگترین رینگ پیاده‌روی کشور در دور دریاچه شورابیل استفاده نمی‌شود و باید با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های استان توسعه ورزش همگانی مورد توجه قرار گیرد. 

وی گفت: یکی دیگر از معضلات شهر اردبیل بحث ترافیک است که روزهای عادی هم شاهد ترافیک هستیم و شهرداری باید برنامه مدونی برای روان‌سازی عبور و مرور و کاهش ترافیک داشته باشد طوری‌که مردم لمس کنند واقعا گره ترافیکی شهر باز شده است.

استاندار اردبیل افزود: حل معضل ترافیکی شهر یک ضرورت است چراکه اگر بخواهیم سهم خوبی از جذب گردشگر بین شهرهای استان داشته باشیم باید فکری اساسی برای حل معضل ترافیکی شهر بشود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از ضرورت‌های شهر توسعه یافته افزایش فضای سبز است چراکه توسعه فضای سبز باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در مردم می‌شود.

بهنام‌جو ادامه داد: برای حل مشکل زباله و پسماند اردبیل نیز با چندین شرکت خصوصی رایزنی شده و امیدواریم سال آینده به نتایج خوبی در این زمینه دست یابیم. 

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ‌سازی مناسبی انجام دهیم بسیار از معضلات شهری و اجتماعی حل خواهد شد.

وی گفت: احداث موزه‌ها نیز یکی از ضرورت‌های استان است و استانداری از احداث موزه حمایت می‌کند طوری که تلاش می‌شود موزه‌فرهنگی در حال احداث دفاع‌مقدس در شورابیل سال آینده به بهره‌برداری برسد. خوشبختانه وفاق و همدلی خوبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حاکم است و باید از این موقعیت استثنایی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز