خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

خانه احزاب استان اردبیل راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۸۵

استاندار اردبیل گفت: به منظور پیگیری صنفی احزاب و تجمیع احزاب جریان های مختلف سیاسی راه اندازی مجدد خانه احزاب در استان اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه مشترک با شورای عالی اصلاح طلبان اظهار داشت: در کل دنیا جریان های سیاسی برای توسعه و تقویت کشور همچنین برای به قدرت رسیدن با همدیگر رقابت می کنند تا بتوانند برنامه های خود را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه در ایران نیز این رقابت ها معنی پیدا کرده، افزود: قطعا جریان اصلاح طلب و اعتدال با قبول برنامه های آقای رییس جمهور در انتخابات باعث موفقیت دولت تدبیر و امید شدند و تا آخر نیز باید حمایت کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: احزاب باید صدای ملت و رابط انتقال مشکلات مردم و پیشنهاد دهنده راهکارهای حل معضلات جامعه باشند.

بهنام جو افزود: در حوزه کار و وفای به عهد با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته ایم و هرکس نتواند به پیشبرد اهداف دولت که در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت است کمک کند، قطعا برخورد می شود.

استاندار اردبیل تشکیل کارگروه های تخصصی احزاب در حوزه های مختلف را ضروری برشمرد و گفت: احزاب می توانند با بررسی و چکش کاری طرح های مختلف کمک کار و مددرسان دولت باشد.

وی با اشاره به اینکه نقد سازنده را با جان و دل قبول می کنیم افزود: سیستمی که در آن نقد نباشد بخصوص نقد افراد دلسوز، آن سیستم قطعا وظایف خود را بخوبی انجام نمی دهد و سیستم تک قطبی خواهد بود.

استاندار اردبیل گفت:احزاب باید شاخص های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را در اختیار داشته باشند تا مواقع ضروری بتوانند خوب دفاع کنند و دفاع خوب نوعی سیاست است.

بهنام جو وجود برخی شایعات مبنی بر حذف اردبیل از کریدور تبریز - باکو را بی اساس دانست و اظهار داشت: دامن زدن و تاثیر پذیری از شایعات نه تنها مانع توسعه بوده بلکه انگیزه را از افراد ساعی در جهت نیل به اهداف می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات جهادی می تواند ما را از بن بست گردشگری، اقتصادی و فرهنگی نجات دهد گفت:همچنان ما به جوانان و بانوان به عنوان اهرم اجرایی و جریان سازی ایمان داریم و از این افراد استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز