خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه زنجان تاکید کرد:

اصلاح خلاءهای قانونی برای اصلاح نطام مدیریتی جامعه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۹۲

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان، با بیان اینکه مباحث نرم افزایی توسعه ای جامعه نیازمند ارتقاء سطح رفاه عمومی جامعه است، گفت: ارائه خدمات و روش‌ها و تکنیک های نوین جزو خلاء های جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهرام طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح نظام مدیریتی کشور برای برخورد با مشکلات با ارائه راه کارهای صحیح برای استفاده از منابع و محیط زیست، اظهار داشت: با مدیریت علمی و تخصصی شاهد نتایج مطلوب برای پیمودن مسیر پیشرفت در جامعه خواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان، هم افزایی نیروها و دستگاه‌ها برای تعامل بیشتر در جامعه را مهم دانست و ادامه داد: مدیریت علمی و اجرای دقیق قانون باعث احصاء مشکلات مردم و رفع آن خواهد شد.

طهماسبی، تصریح کرد: مباحث نرم افزایی توسعه ای جامعه نیازمند ارتقاء سطح رفاه عمومی جامعه است.

این مسئول، در استان زنجان، ارائه خدمات در این خصوص را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات و روشها و تکنیک های نوین جزو خلاء های جامعه امروز است.

طهماسبی، با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالهای اخیر ، گفت: طبق آخرین سرشماری استان بیش از 85درصد جمعیت استان زنجان دارای سواد هستند.

رئیس‌سازمان برنامه و بودجه استان‌زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان 20 شهرک صنعتی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های صنعتی‌اقتصادی دارد، اضافه کرد: کشور و استان به لحاظ سخت‌افزاری هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده است.

وی، با اشاره به مباحث توسعه‌ای‌جامعه، گفت: ارتقاء سطح رفاه‌عمومی جامعه مهمترین مسئله در جامعه است.

طهماسبی، مطالبات مردم و بیان ان را در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: پاسخگویی به مطالبات به حق مردم مستلزم اقدامات موثر مسئولین برای بهبود وضعیت زندگی مردم است.

وی، همچنین ضعف ساختاری در حوزه های مختلف را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: چالش های مهم محیط زیست ، آب ،بیکاری و از موضوعات مهم جامعه امروز است.

وی، اصلاح نظام مدیریتی در سطوح مختلف را اساسی عنوان کرد و گفت: اصلاح خلاء های قانونی برای اصلاح مدیریتی کشور ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز