خبرگزاری کار ایران

نصیری به طلبکاران شرکت ایمن تقاطع، گفت:

شهرداری با پیمانکاران قرارداد بسته؛ نه پرسنل/ بخشی از مطالبات تهاتری پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۹۷۸

شهردار کرج دست رد به سینه مهندسان طلبکار زد و گفت: ما با شرکت‌ها قرارداد بستیم و معترضان حقوق خود را از مدیرعامل شرکت مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز برای چندمین بار معترضان طلبکار شرکت مهندسی ایمن تقاطع در ساختمان شورا حاضر شدند و نسبت به پرداخت نشدن حقوق یک‌ساله خود از شهردار کرج، درخواست کردند که حقوق معوقه آنها به صورت نقدی، پرداخت شود.

اصغر نصیری با شنیدن اعتراض آنها گفت: این شرکت قراردادی منعقد کرده که شهرداری طبق تعهدات خود عمل خواهد کرد لذا طبق توافق انجام شده بخشی از مطالبات به صورت نقد و درصد دیگر، تهاتری پرداخت می شود. 

وی با عنوان اینکه حضور مهندسان معترض در شورا و شهرداری، قانونی نیست، تصریح کرد: لازم است مدیرعامل شرکت با مراجعه به شهرداری، پیگیری کند که آیا شهرداری به تعهدات خود عمل کرده یا خیر. بنابراین پرسنل باید مطالبات خود را از مدیر عامل، داشته باشند نه شهرداری.

نصیری با اشاره به پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری، اظهار داشت: استثنا در پرداخت حقوق به صورت مستقیم تنها برای کارگران خدمات شهری انجام می شود و آن با توجه به ضعیف بودن این قشر، بوده که از این بابت رضایت هم داریم. 

شهردار کرج در پایان این دیدار، تاکید کرد: اگر مدیر عاملی نمی تواند حقوق پرسنل خود را پرداخت کند، باید طبق قانون به وزارت کار، شکایت کنند. در این صورت پیمانکار موظف می شود، حقوق پرسنل خود را پرداخت کند.

شایان ذکر است طبق گفته این مهندسان که یکسال حقوقی دریافت نکرده اند، مدیرعامل شرکت هم با مراجعات متعدد خود، نتوانسته مبالغ باقیمانده پروژه انجام شده را از شهرداری کرج، دریافت کند و پرسنل به اجبار خودشان دنبال گرفتن حق و حقوقشان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز