خبرگزاری کار ایران

اسحاق جهانگیری در شیراز:

سن مدیریت کشور باید ۸ سال جوان‌تر شود/ سهم 30 درصدی زنان در مدیریت کشور

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۷۱

معاون اول رئیس‌جمهور در مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در شیراز گفت: مدیریت کشور باید به سمتی برود که فرصت حضور جوانان در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در شیراز گفت: تمام نهادهای حاکمیتی، بخش خصوصی و نهادهای مدنی نباید بگذارند حس ناامیدی در مردم به وجود بیاید و اینکه فکر کنند آینده خوبی ندارند. باید اقرار کرد یاس نسبت به آینده، بزرگ‌ترین خطر برای کشور است.

وی افزود: در دولت چند تصمیم مهم برای جوانان مانند طرح مسکن زوج‌ها و افزایش وام ازدواج و... گرفته شده است. مدیریت کشور باید به سمتی برود که فرصت حضور جوانان در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در پایان برنامه ششم سن مدیریت کشور باید ۸ سال جوان‌تر شود و برای تحقق این مهم، مدیران بسیاری باید وارد عرصه مدیریتی کشور شوند.

جهانگیری گفت: طبق نظر دولت ۳۰ درصد از زنان کشور باید در مدیریت کشور حضور داشته باشند و به تمام وزرا، استانداران و مدیران کل ابلاغ‌شده که باید از معاونان و دستیاران بانو استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ١٠ سال درصد میزان اشتغال کشور صفر بود و از سال ۹۱ در این چند ساله حدود ۶۵۰ هزار شغل ایجاد شده است، گرچه اعتقاد داریم که با نیازهای جامعه متناسب نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز