خبرگزاری کار ایران

عضو گروه عروسک‎های غول‎پیکر منطقه آزاد اروندخبرداد:

نمایش عروسک‌های غول پیکر اروند در نمایشگاه گردشگری تهران

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۵۵۹

عضو گروه عروسک‎های غول‎پیکر منطقه آزاد اروند استقبال مردم از این گروه عروسکی را در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران بی‎نظیر خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه بحرینی درخصوص حضور عروسک‎های غول‎پیکر آبادان در یازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با بیان این‎که این عروسک‎های غول‎پیکر اساطیر شاهنامه هستند، افزود: در این نمایشگاه سه پرده از شاهنامه را به واسطه این عروسک‎ها به اجرا گذاشتیم.
 
وی گفت: این عروسک‎ها تنها متعلق به خوزستان و جنوب کشور نیستند بلکه ما در خدمت فرهنگ کل کشور هستیم و اساطیری را به واسطه این عروسک‎ها ساختیم که مربوط به کل ایران باشند و همه بتوانند از آن‎ها استفاده کنند.
 
بحرینی ادامه داد: عروسک‎های ما همان‎گونه که از نام آن‎ها برمی‎آید، غول‎پیکر هستند و همین باعث شده است که مردم به این عروسک‎ها علاقه نشان دهند و جذب این عروسک‎‎ها شوند و متعاقباً شاهد استقبال بی‎نظیری از سوی آنان در اجرای این برنامه‎های عروسکی باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: به دلیل نوع نمایشگاهی که در آن شرکت کرده‎ایم، سعی کردیم مردم را با شخصیت‎ها آشنا سازیم و بواسطه اجرا، این شخصیت‎ها را برای مردم تشریح می‎کنیم.
 
بحرینی با بیان این‎که به همراه گروه عروسک‎های غول‎پیکر منطقه آزاد اروند، تاکنون در نمایشگاه‎ها و جشنواره‎های متعدد خارجی و داخلی از جمله اکسپو قزاقستان و برج میلاد تهران حضور داشته است افزود: خوشبختانه کیفیت نمایشگاه امسال نسبت به سال‎های گذشته بسیار بهتر و حضور و استقبال مردم نیز از برنامه‎های استان خوزستان و کلیت نمایشگاه بسیار پرشور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز