خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

جاده چالوس جمعه یک طرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۵۵

پلیس‌راه مازندران اعلام کرد آمد و شد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد تریلر، کامیون و کامیونت و انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۹ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

وی‌گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای‌حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

وی گفت: آمد و شد موتورسیکلت بجز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ دی ماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز