خبرگزاری کار ایران

خیری خبر داد:

اجرای طرح داوطلبانه "من کرج را دوست دارم" در سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۹۹۷

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از حضور نیروهای داوطلب و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد در طرح بهبود و نگهداشت این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد خیری با بیان مطلب این خبر افزود: اتفاق ارزشمندی که به همت شهردار کرج در شهر رخ داده به اجرا گذاشتن طرح بهبود و نگهداشت شهر است که جمعه‌ی هر هفته با کمک نیروهای دیگر مناطق، در یک منطقه خاص انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح زیبا از اواخر آبان‌ماه سال‌جاری در مناطق شهری شهرداری‌کرج به اجرا در آمده و روز جمعه ۲۲ آذرماه نیز همه مناطق میهمان منطقه ۹ کرج خواهند بود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به اضافه شدن نیروهای داوطلب و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای هرچه بهتر بهبود و نگهداشت شهر، خاطرنشان کرد: این نیروهای داوطلب و سازمان‌ها با شعار "من کرج را دوست دارم" کمک حال مدیریت‌شهری در اجرای این طرح خواهند بود.

خیری در پایان با بیان اینکه مسئولان و  شهروندان باید در عمل شعار "من کرج را دوست دارم" را نشان دهند، گفت: ساعت ۸:۳۰ صبح فردا جمعه در بوستان جهان، جنب تالار نژادفلاح کرج منتظر شهروندان و علاقه‌مندان به بهبود و نگهداشت شهرمان کرج خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز