خبرگزاری کار ایران

سرهنگ خلجی خبر داد:

۲ کشته و ۳ مصدوم در سانحه رانندگی در محور ساوه

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۹۵۹

در سانحه رانندگی در محور ساوه - بوئین‌زهرا ۲ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از اراک، سرهنگ محمود خلجی از فوت ۲ سرنشین خودروی پژو آردی در سانحه رانندگی محور ساوه_ بوئین‌زهرا خبرداد.

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: در سانحه رانندگی که در ساعت ۶:۴۵ صبح امروز در کیلومتر ۱۱ محور ساوه_بوئین‌زهرا بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو آردی رخ داد، دو سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند علت این سانحه در دست بررسی است.

احمد امینی معاونت فنی مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های دانشکده علوم پزشکی ساوه هم گفت:: با تماسی مبنی بر واژگونی یکدستگاه خودرو پژو در محور بوئین زهرا نرسیده به سه راهی روستای ورده به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرندیه بلافاصله یک کد عملیاتی از پایگاه اورژانس جاده‌ای امانیه ویکدستگاه آمبولانس هلال احمر پایگاه رنگرز به محل اعزام شدند و اقدامات تریاژ توسط تکنسین‌های اورژانس انجام گرفت که این حادثه ۵ مصدوم برجا گذاشت.

امینی افزود: متاسفانه ۲ نفر از مصدومان قبل رسیدن اورژانس فوت کرده بودند و ۳ مصدوم این حادثه پس از اقدامات لازم پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز