خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات الکترونیکی گاز زنجان در ۶۸ دفاتر پیشخوان دولت

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۳۲

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: برای افزایش خدمات، رفاه و رضایتمندی مشترکان، سهولت در رفت و آمد و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان؛ ۶۸ دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان خدمات گازرسانی انجام می دهند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید عسگریان گفت: برای افزایش خدمات، رفاه و رضایتمندی مشترکان، سهولت در رفت و آمد و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان؛ 68  دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان خدمات گازرسانی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته دفاتر پیشخوان دولت ‌برای شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدرهع طارم ، ماهنشان و ایجرود راه‌اندازی می شود؛ ابراز داشت: در این راستا 22 خــدمت به دفــاتر پیشخـــوان دولت واگذار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه مبحث دولت الکترونیک در راستای شفاف سازی، تمرکز زدایی، توزیع خدمات، تسهیل و کاهش زمان‌های انجام کار مورد تاکید دولت است؛ افزود: گاز زنجان در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات و فراهم شدن مراکز متعدد خدمات‌رسانی به مشترکان و تسهیل انجام امور و رضایتمندی مشترکین، با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان و همکاری انجمن دفاتر پیشخوان دولت نسبت به واگذاری تعدادی از خدمات مشترکین در این دفاتر اقدام کرده است.

عسگریان با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات ارائه شده شامل اشتراک پذیری، تغییر نام، صدور قبض المثنی، کسر بدهی، ارائه سوابق، تسویه حساب و محاسبه گاز بها است؛  عنوان داشت: در آینده ای نزدیک با ارتباط سرویس های خدماتی ارگانهای دیگر از قبیل اداره پست، ثبت احوال و ... برای کنترل مدارک، این خدمات افزایش یافته و این اقدام؛ تاثیر مستقیم و موثری در عدم دریافت کپی مدارک و کاهش استفاده از کاغذ خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این خدمات در کنار خدمات دیگری که از قبل به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت، تلفن گویا و  SMSانجام شده ارائه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: محدودیت های پدافند غیر عامل در برقراری ارتباطات بین شبکه ای و ارائه سرویس های اینترنتی از موانع اصلی در راه اندازی خدمات الکترونیکی در این شرکت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز