خبرگزاری کار ایران

دادستانی البرز خبر داد ؛

بازداشت عامل اختلاس یک بانک خصوصی در کرج

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۳۹۷

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: یکی از کارمندان بانک خصوصی در کرج اقدام به برداشت ۱۴ میلیارد تومان از حساب مشتری و خرید طلا و ارز با آن کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از دادگستری استان البرز،حاجی رضا شاکرمی با اعلام پیگیری برداشت غیرقانونی از حساب یک مشتری بانک خصوصی در کرج، گفت: در روزهای گذشته شکایتی از یک بانک خصوصی دریافت شد که مبلغ ۱۴ میلیاردتومان از حساب بانکی یکی از مشتریان برداشت و به حساب فرد دیگری واریز شده است.

وی افزود: با طرح این شکایت دستور قضایی برای پیگیری پرونده صادر شد و بررسی‌ها نشان داد یکی از کارمندان این بانک در برداشت غیرقانونی دست داشته است.

شاکرمی درباره جزئیات این برداشت غیرمجاز بیان کرد: این فرد اقدام به ایجاد یک حساب کرده و با وصل کردن آن به حساب بانکی مالک شرکت سرمایه‌گذاری، مبلغ ۱۴ میلیارد تومان را از طریق اینترنت برداشت و سپس با آن وجوه اقدام به خرید طلا و ارز از طلافروشی‌ها و صرافی‌ها کرده است.

وی اضافه کرد: با دستورات قضایی، عوامل این برداشت غیرمجاز شناسایی و در این رابطه تاکنون پنج نفر که یک خانم و ۴ مرد هستند بازداشت شدند؛ کارمند بانک نیز به همراه یکی از همدستان خود به کشور دیگری متواری شده است.

شاکرمی از پیگیری بازگشت وجوه برداشتی به حساب بانک و هماهنگی با پلیس بین الملل برای بازداشت دیگر متهمان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون پنج و نیم میلیارد تومان از وجوه به بانک عودت داده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز