خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مصدومیت 50 نفر در زلزله 5.1 دهم ریشتری گیلانغرب و سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۳۰۹

مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه از مصدومیت 50 نفر بر اثر زلزله 5.1 دهم ریشتری شب گذسته در شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب خبرداد.

رضا محمودیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: زلزله5.1 دهم ریشتری ساعت 18:52 دقیقه عصر دیروز در سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه باعث مصدومیت 42 نفر در این شهرستان و 8 نفر در گیلانغرب شد.

وی گفت: این زلزله باعث تخریب دیوارهای برخی از این منازل در شهرستان سرپل ذهاب شد که خسارت هایی دربر داشتند ولی خوشبختانه این زلزله با وجود شدت بالا تلفات جانی نداشت.

 محمودیان عنوان کرد: 47 نفر از این مصدومان سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند و تنها 3 نفر دچار شکستگی استخوان شده و در بیمارستان طالقانی کرمانشاه بستری و تحت درمان هستند.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار کرمانشاه در رسیدگی به امور زلزله زدگان گفت: با هماهنگی ستاد بحران استان تمامی مایحتاج ضروری زلزله زدگان شامل منابع سوخت، وسایل گرمایشی، چادر ، والر ، هیتر ، پلاستیک، اقلام غذایی و ... برق به صورت رایگان در اختیار مردم این مناطق قرار گرفته و به لحاظ امکانات درمانی نیز با ایجاد مراکز درمانی مجهز تلاش داریم تا شرایط مناسبی برای افراد حادثه دیده فراهم کنیم.

محمودیان تصریح کرد: با وجود اینکه زلزله 7.3 دهم ریشتری آبان ماه گذشته 10 شهرستان و بیش از 1000 روستا را در این استان درگیر کرده اما تلاش شده تا خدمات رسانی به مردم به نحو مطلوب انجام شود تا کمی از آلام مردم زلزله‌زده تسکین یابد. با این وجود قطعا کمبودهایی در خدمت‌رسانی وجود داشته و با محدودیت‌هایی در این زمینه روبرو بودیم که تلاش می‌کنیم با دور جدید کمک‌های مردمی بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز