خبرگزاری کار ایران

محمد خداپرست خبر داد:

جایزه ملی محیط زیست در 5 بخش اعطا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۹۰۹

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: جایزه ملی محیط زیست در پنج بخش به متخصصان، فعالان زیست محیطی و تشکل‌های مردم‌نهاد موفق اعطا می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد خداپرست در جلسه هماهنگی کمیته‌های فعال در اعطای جایزه ملی محیط‌زیست در اردبیل اظهار کرد: با ارزیابی فعالیت‌ها و اقدامات زیست محیطی موفق توسط اشخاص حقیقی و حقوقی با محوریت پژوهش و فناوری، اختراعات و ابتکارات و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی تجلیل و اعطای جایزه ملی به برگزیدگان انجام می‌شود.  
 
وی خاطرنشان کرد: ما در پنج بخش به متخصصان، اساتید دانشگاه، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت‌های عمومی دولتی، شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان بعد از ارزیابی نهایی اقدامات و فعالیت‌های‌شان اعطای این جایزه ملی را در هفته محیط زیست که خرداد سال آینده در تهران برگزار می‌شود، شاهد خواهیم بود. 
  
مدیرکل محیط زیست استان اردبیل فعال شدن کمیته‌های مختلف را برای حضور پررنگ علاقمندان استان در حوزه‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: علاقمندان برای ثبت نام برای حضور در این دوره جایزه ملی تا 20 بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان حفاظت محیط زیست ثبت نام کنند.
 
خداپرست تصریح کرد: قرار است آثار صاحبان اثر در محورهای تعیین شده توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گیرد تا به بهترین آثار این جایزه ملی تقدیم شود. 

وی اهمیت جلوگیری از تخریب محیط زیست، حفاظت و حراست از گونه‌های نادر، کمیاب و در معرض خطر را به همراه مطالعات پژوهشی و فناوری‌های نوین در ارتباط با کاهش آلودگی و تخریب محیط زیست یادآور شد و گفت: با ارتقای سطح دانش و بینش زیست‌محیطی ما در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف موفق به انجام رسالت خطیر در این بخش خواهیم بود. 
 
مدیرکل محیط‌زیست استان اردبیل ارزیابی‌ها از شاخص توسعه یافتگی زیست‌محیطی را در سطح ملی یادآور شد و بیان کرد: در آخرین ارزیابی استان اردبیل جزو 10 استان برتر کشور در حفاظت و حراست از منابع زیست محیطی معرفی شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز