خبرگزاری کار ایران

آمادگی هلال احمر استان زنجان برای همکاری با هفت باغ مهربانی

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بر همکاری جمعیت هلال احمر با مجموعه هفت باغ مهربانی در بخش های مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  شهرام میرزایی در بازدید از مرکز هفت باغ مهربانی(خانه سالمندان زنجان) با بیان اینکه برای تلاش همکاران این مجموعه برای توسعه فرهنگ نیکوکاری و توجه به سالمندان تقدیر باید کرد، اظهار کرد: متاسفانه فاصله‌ها در جامعه امروز افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان هلال احمر استان زنجان آمادگی همکاری با هفت باغ مهربانی را در بخش‌های مختلف دارد، تصریح کرد: احداث یک گلخانه در این مرکز می‌تواند موجب پر کردن مفید اوغات فراغت سالمندان شود و همچنین خود گل و گیاه نیز یک آرامش خاص و انرژی مثبتی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه نقاشی پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی، گفت: در آن نمایشگاه ذوق سالمندان قابل مشاهده بود.

میرزایی با اشاره به اینکه با این دست اقدامات می‌توان اوغات فراغت سالمندان را به خوبی پر کرد، ابراز کرد: فیزیوتراپی سازمان هلال احمر فعال بود و در صورت نیاز می‌توان این خدمات را با تسهیلاتی به سالمندان زنجانی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این سازمان کاروان سلامتی داشته که به روستاهای استان زنجان اعزام می‌شوند، افزود: می‌توان با هماهنگی در طول سال این کاروان از این مرکز نیز بازدیدی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه می‌توان در سه فاز همکاری‌هایی در بخش آموزش با هفت باغ مهربانی داشت، تصریح کرد: ما برای جامعه هدف این مرکز آموزش‌های همگانی را خواهیم داشت و در کنار آن نیز با توجه به سرفصل‌های آموزشی شما سالن خود را نیز برای این مهم در اختیار قرار دهیم.

میرزایی با بیان اینکه سازمان جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز باید از ظرفیت هفت باغ مهربانی استفاده خواهد کرد، گفت: در همین زلزله اخیر و بحث کمک‌های مردمی و با توجه به حادثه‌خیز بودن کشور ایران، در این مواقع انتظار داریم اطلاع‌رسانی‌هایی به خیران انجام و خود این مرکز نیز یک پایگاهی برای این مهم شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر فعالیت خو را از سال 1301 در کشور آغاز و در زنجان نیز این سازمان از سال 1309 یک سابقه 87 ساله دارد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌های این سازمان مردم بوده و عمده فعالیت‌ها ما با همکاری داوطلبان است.

الناز امین مدیر مرکز نگهداری هفت باغ مهربانی زنجان نیز در این بازدید با اشاره به فعالیت‌ها و معرفی بخش‌های مختلف هفت باغ مهربانی زنجان، با بیان اینکه سعی داریم در این مرکز رسومات قدیمی را احیا و برای پدربزرگ‌ها اجرا کنیم، اظهار کرد: به همین مناسب و در زمان‌های مختلف چون شب یلدا، شب چهارشنبه سوری و ... برنامه‌های مختلفی دنبال و برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده مشکل ما در این مرکز در تهیه دارو برای سالمندان است، تصریح کرد: در برخی موارد هزینه بالای تهیه داروها در حدود 4 تا 5 میلیون شده و تهیه آن کمی مشکل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز