خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان عنوان کرد:

هزار و 430 پس‌لرزه در استان کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۲۹

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در استان کرمان پس از زلزله هجدک راور تاکنون یک هزار و 430 پس‌لرزه صورت گرفته که بیشتر آن مربوط به هجدک بوده است.

به گزارش ایلنا از کرمان، رضا فلاح ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این جمعیت در مناطق زلزله زده استان، از آغاز طرح خادم به صورت چهره‌به‌چهره در شهرستان‌های راور و کوهبنان در جهت آموزش خانواده‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از زلزله کرمانشاه، 150 چادرهلال‌احمر جهت جمع‌آوری کمک‌ها در استان کرمان راه‌اندازی و 7 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک‌های‌مردم استان کرمان به کرمانشاه اهدا شد و تاکنون 40 تریلر کمک‌های مردمی به کرمانشاه اعزام شده است.

وی با اشاره به پهناوری و حادثه خیز بودن استان کرمان، خواستار اعتبارات ویژه و تجهیزات استانی شد و گفت: 14 هزار پتو، 14هزار چادر امدادی، 12 هزار تخته موکت و انواع مواد غذایی در انبارهای هلال‌احمر استان کرمان موجود است.

فلاح افزود: تیم‌های هلال‌احمر در ساعت‌های اولیه بعد از زلزله هجدک و کوهبنان در منطقه حاضر شدند و بیش از 2 هزار و 70 دستگاه چادر در مناطق زلزله‌زده کوهبنان و 450 دستگاه چادر در مناطق زلزله‌زده راور توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز