خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

کاهش5.67 درصدی مصرف آب زنجانی‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۵۲۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان میزان مصرف مشترکین 21 شهر استان زنجان در 8 ماهه نخست سال جاری را نزدیک به 36 میلیون متر مکعب اعلام کرده و افزود: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته 5.67 درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز شنبه(2دی) با اشاره به اینکه باید این توفیق چشمگیر در کاهش مصرف مردم را قدر دانست خاطرنشان کرد: تمامی این توفیقات در سایه تعامل سازنده مردم با شرکت آب و فاضلاب بدست آمده و ما به عنوان خادمین مردم از آنان به خاطر همت والایشان در کاهش مصرف قدردانی می کنیم.

وی تعداد کنتورهای غیرمجاز شناسایی شده استان زنجان در سال جاری را هزار و 332 مورد اعلام کرده و افزود: از این تعداد کنتور 807 دستگاه استاندارد سازی و تبدیل به مجاز شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تعداد کنتورهای خراب در شهرهای استان را نیز بیش از 7 هزار مورد اعلام کرده و گفت: در 8 ماهه سال جاری بیش از 6 هزار دستگاه از این کنتور ها تعمیر و تعویض شده است.

جزء قاسمی همچنین افزود: در سال جاری در حوزه معافیت های انشعابات 134 فقره انشعاب به مشترکین تحت پوشش نهاد های حمایتی و مساجد طبق قانون اعطا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز