خبرگزاری کار ایران

محسن مهرعلیزاده:

سرمایه انسانی بزرگترین ارزش و سرمایه اجتماعی جوامع است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۲۳۰

استاندار اصفهان گفت: ثبت‌احوال یکی از معیارهای مهم در برآوردهای کمی و کیفی نیروی انسانی به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، محسن مهرعلیزاده عصر امروز در آستانه فرا رسیدن روز ملی ثبت احوال در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، افزود: سرمایه انسانی بزرگترین ارزش و سرمایه اجتماعی جوامع است.

وی به تحولات اساسی انجام شده در سازمان ثبت‌احوال پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: این تحولات در دهه‌های قبل به منظور پاسخ به نیازهای مردم و سازمان‌های مختلف و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم انجام شد.

استاندار اصفهان با اشاره به رونمایی از سند سجلی مرحوم حاج مرتضی اشتری از مداحان و پیشکسوتان ورزش زورخانه که در جریان این مراسم انجام شد، گفت: احترامی که مردم برای چنین شخصیت‌هایی قائل هستند، نشان از اقتدار و تاثیرگذاری این افراد بر جامعه دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به صفات و ویژگی‌های اخلاقی مرحوم اشتری بویژه خدمت به مردم و تلاش برای پاسداشت فرهنگ ایرانی اسلامی، گفت: مرحوم پهلوان مرتضی اشتری لحظات زندگی خود را صرف خدمت به مردم کرد و به همین دلیل مردم به نیکی از او یاد می‌کنند و نام او مورد احترام مردم است.

وی با بیان اینکه مرحوم پهلوان اشتری در مکتب اهل‌البیت(ع) پرورش یافت و به‌صورت خاضعانه برای خدمت به مردم وقت صرف کرد، افزود: ائمه معصومین در دفاع و تبلیغ از دین در حوزه‌های جهاد، مبارزه و مباحث علمی حضور داشتند و برای خدمت‌رسانی به مردم منتظر مُزد و پاداش دنیوی نبودند. یکی از صفات مؤمن این است که به آنچه به آن ایمان آورده عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز