خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز پژوهش صورت گرفت؛

اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در حمایت از طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۶۶

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این نهاد آمادگی خود برای حمایت و همکاری در طرح های پژوهشی و دانش بنیان اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر جنتی امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی در حوزه وقف و امور خیریه بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و دانشگاه زنجان اظهار کرد: این نهاد آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های پروژهشی و دانش بنیان اعلام می‌دارد.

وی با اشاره به رویکرد مثبت اوقاف و امور خیریه درحمایت از پاین نامه‌های مربوط به پروژه‌های دانش بنیان ادامه داد: حمایت از نهادهای علمی، اساتید نخبه، دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌تواند زمینه اشتغال‌زایی بین این قشر را فراهم کند.

حجت الاسلام جنتی خاطرنشان کرد: حمایت اوقاف و امور خیریه از نخبگان استان برای ایجاد مراکز فناوری و کارآفرینی بخش عمده ای از نیازهای جامعه در حوزه اشتغالزایی را برطرف خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: این نهاد از دانشجویان نخبه‌ای که بتواند از ابتدا تا انتهای طرح های خود را به سرانجام برسانند حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به علم و اشتغال و رفع مشکلات این حوزه افزود: ایشان تاکیدات ویژه ای در زمینه سهم وقف در علم و فناوری دارند.

در ادامه این مراسم تفاهم نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و دانشگاه زنجان در جهت حمایت از طرح های دانش بنیان منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز