خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

منکری گسترده‌تر از رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۲۴

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این روزگار منکری گسترده تر و آسیب زننده تر از رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد.

به‌گزارش ایلنا از کرمان،حجت الاسلام‌امان الله علیمرادی در همایش آئین‌برادری در جیرفت افزود: امت اسلامی باید معروف جهانی را توسعه داده و منکر جهانی را از میان بردارد و در این روزگار منکری گسترده تر و آسیب زننده تر از رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم تعابیر عظیمی درباره امت اسلامی دارد، عنوان کرد: خداوند در سوره آل عمران از امت اسلامی به عنوان برترین امت ها یاد می کند که ماموریت جهانی و بشری دارند.

حجت الاسلام علیمرادی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی احقاق حقوق بشر متوجه امت اسلامی است، گفت: اگرچه رژیم غاصب صهیونیستی سال هاست که به وجود آمده و حمایت های زیادی از سوی مستکبران برای باقی ماندن آن انجام می شود اما معرفی بیت المقدس یعنی قبله اول مسلمین، به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی، بزرگترین منکری است که شکل گرفته است و باید در مقابل آن ایستاد.

حجت الاسلام علیمرادی ادامه داد: امت اسلامی وظیفه دارد در برابر این منکرجهانی بایستد و کسانی که داعیه آن را دارند که ام القرای جهان اسلام هستند، باید در برابر این منکر جهانی بایستند و اگر آنها این کار را انجام نمی دهند، باید حساب آنها را جدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌شود آل سعود به نام اسلام، به نام مسلمانی و به عنوان خادمین حرمین شریفین، مزدوری دنیای استکبار را بکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز