خبرگزاری کار ایران

مدارس کرمان و راور امروز و فردا تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۵۴

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس دو شهرستان کرمان و راور به دلیل وقوع پس لرزه‌های متعدد در تاریخ 13 و14 آذر ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، امید سلاجقه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه  به وقوع پس لرزه‌های هجدک به منظور آرامش خاطر خانواده‌ها و دانش‌آموزان و بنا به تصمیم ستاد بحران استان مدارس شهرستان های کرمان و راور شامل نواحی یک و دو شهر کرمان، چترود، ماهان، شهداد، گلباف و راین روز های دوشنبه و سه شنبه این هفته،  سیزدهم و چهاردهم  آذرماه جاری در دو نوبت صبح و عصر در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

وی عنوان کرد: مدارس سایر مناطق استان کرمان طبق روال عادی دایر هستند.

رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شش هزار و ۴۳۶ دانش آموز در ۵۲ مدرسه شهرستان راور در حال تحصیل هستند.

وقوع پس لرزه های متعدد مدارس شهرستان های کرمان و راور را در روز دوازدهم آذر ماه جاری نیز به تعطیلی کشاند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر صبح جمعه هجدک را تکان داد؛ این زمین لرزه باعث تخریب تعدادی از ساختمان‌ها در شهرستان‌های کرمان و راور شد؛ تاکنون بیش از 220 پس لرزه به ثبت رسیده که بزرگترین آنها ۵.۵ ریشتر بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز