خبرگزاری کار ایران

دهباشی در دانشگاه ارومیه:

دانشجویان باید از دل‌بستن به جریانات سیاسی پرهیز کنند/ دانشجو باید به رسالت اصلی خود باز گردد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۲۳

مستندساز و پژوهشگر تاریخی گفت: جریانات دانشجویی باید از تقابل با یکدیگر بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، حسین دهباشی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در دانشگاه ارومیه گفت: دل بستن به سیاسیون کهنسال، فاسد و به دور از زمانه کاری بیهوده و باطل خواهد بود.

دهباشی با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو ضمن تاکید بر رسالت و روشنفکری فعالیت‌های دانشجویی گفت: اگر امروز در حوزه نظامی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، حاصل تلاش افرادی است که در این راه خون خود را تقدیم خاک پاک وطن کرده‌اند.

وی افزود: امروز باید برای روح و جان بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و هنری نیز همچون صنایع نظامی ارزش قائل شویم تا مانند صنایع نظامی در این عرصه‌های نیز به نقطه اوج دست یابیم.

دهباشی تاکید کرد: جریانات دانشجویی باید از جریان تقابل با یکدیگر  بپرهیزند و از جریانات سیاسی عبور کنند تا به راه و رسالت اصلی یک دانشجو باز گردند.

این فعال فرهنگی ضمن درخواست از مسئولان برای حل‌کردن معضل بیکاری در سراسر کشور گفت: امروزه مشکل بیکاری یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب است. امروز باید دانشگاه پیوند دهنده بین علم و صنعت در کشور باشد.

دهباشی در پایان گفت: دانشجویان باید از دل بستن به جریانات سیاسی پرهیز کنند. بحث اصلاح کشور باید از داخل خود دانشگاه‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز