خبرگزاری کار ایران

علی فرخزاد خبر داد:

اتوبان چهار بانده قزوین - بویین زهرا - ساوه احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۱۰۶

معاون استاندار قزوین از آغاز عملیات اجرایی اتوبان چهار بانده قزوین - بویین زهرا – ساوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی فرخزاد در شورای بخش دشتابی گفت: ایجاد این اتوبان باعث حل مشکل تصادفات و تردد مردم منطقه می شود و نقش بسزایی نیز در توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین افزود: بخشی از مشکلات مناطق مختلف استان نیازمند تامین اعتبارات است که تمام توان خود را برای تخصیص به موقع و لازم اعتبارات بکار می‌بندیم ولی برخی مشکلات نیز با تدبیر مدیریتی حل می‌شود و نیازمند این است که مدیریت با دقت و تلاش بیشتری برای حل مشکل مردم قدم بردارند.

فرخزاد با بیان اینکه دولت با حمایت از شهرداری‌های کوچک و اختصاص مبالغ ارزش افزوده به عنوان کمک به شهرداری‌ها تلاش کرده تاحامی آنان باشد، افزود: از محل اعتبارات مدیریت بحران استان، مبلغ 550 میلیون تومان در بحث بحران و تامین تجهیزات آتش نشانی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره تخصیص بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت: در ۲سال گذشته  بیست هزار هکتار از زمینهای کشاورزی تحت فشار برخوردار شده اند و این در حالی است که از ابتدای انقلاب  هم همین مقدار از اراضی کشاورزی تحت آبیاری تحت فشار قرار گرفته بودند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا سال ۹۳ تنها ۶ هزار هکتار درختکاری و جنگل‌کاری در استان صورت گرفته، افزود: در ۳ سال اخیر ۷ هزار هکتار درختکاری و جنگل‌کاری در استان انجام گرفته که نیمی از آن در شهرستان بویین زهرا انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز