خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه خبر داد:

ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۹۴

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه تاکید کرد: تا به امروز با همت مردم دو محموله به استان کرمانشاه ارسال شده است و آخرین محموله کمک‌های مردمی استان فردا یکشنبه بارگیری و به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، حامد عطایی بعدازظهر امروز در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب پویش انسانیت برای مردم کرمانشاه گفت: پویش مردمی انسانیت با مشارکت استانداری آذربایجان‌ غربی، فرمانداری ارومیه، شهرداری ارومیه، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، جمعیت هلال احمر استان، اداره‌ کل ورزش و جوانان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، موسسه خیریه رفاه کودک، فرهنگسرای رسانه ارومیه، خانه مطبوعات استان و نمایندگان خبرگزاری‌های مختلف در آذربایجان غربی از هفته گذشته شروع بکار کرده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران علاوه بر رسالتی که در حیطه کاری خود یعنی اطلاع‌رسانی دارند، دارای یک تعهد اجتماعی عظیم نیز در قبال هموطنان خود نیز هستند، اظهار داشت: پویش انسانیت و جمع‌آوری کمک‌های مردم‌نهاد در همین راستا و شعار انجام شده است.

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه افزود: فعالان عرصه رسانه استان آذربایجان غربی بعد از شنیدن خبر تلخ زلزله کرمانشاه به‌طور شبانه‌روزی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم آسیب‌دیده را شروع کردند که این کمک‌ها تا به امروز در قالب دو محموله به سرپل ذهاب و دیگر مناطق مصیبت‌دیده ارسال شده است.

عطایی درخصوص میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده تصریح کرد: تا به امروز با همت مردم دو محموله به استان کرمانشاه ارسال شده است و آخرین محموله کمک‌های مردمی استان فردا یکشنبه بارگیری و به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز