خبرگزاری کار ایران

نجفی خبر داد:

راه‌اندازی مرکز غربالگری در استان البرز/ضرورت همکاری شهرداری و بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۲۳

استاندار البرز به همکاری شهرداری و بهزیستی در احداث مرکز غربالگری، ظرف مدت 2 هفته تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: هماهنگی و تلاش مسئولان استان باید به کسب پنج رتبه اول در کشور منتهی شود. اینکه البرز سی و یکمین استان کشور در تقسیمات کشوری است دال بر این نیست که باید در رتبه سی و یکم هم قرار داشته باشیم.

نجفی ضمن تاکید بر لزوم اقدامات اجرایی، زیر ساختی و کارهای فرهنگی با رویکرد پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: یکی از تکالیف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، پیش‌بینی احداث مرکز غربالگری است و با همکاری شهرداری کرج و بهزیستی باید به فوریت ظرف مدت 2 هفته تمام اقدامات و هماهنگی‌ها برای راه اندازی مرکز غربالگری پیش بینی شود.

وی در ادامه با اشاره بر ضرورت حضور شخص مدیر در جلسات تصمیم‌گیری استانی، افزود: لازم است مدیران ارشد در جلسات حضور داشته باشند و این به نوعی ضمانت اجرایی تصمیمات و تکالیف محوله خواهد بود.

استاندار البرز همچنین نقش صداوسیما و رسانه ها را نیز در فرهنگ‌سازی پیشگیری از مواد مخدر مورد اشاره قرار داد و گفت: عزم همه مسئولان بهبود وضعیت شاخص‌ها و شرایط اجتماعی است و مردم نیز از دریچه رسانه‌ها می‌توانند نسبت به این اهتمام آگاه شده و خود برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها وارد میدان مشارکت شوند.

نجفی یکی از مباحث پدافندغیرعامل را مسئله پیشگیری تهدیدهای احتمالی دانست و افزود: در تصمیمات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز باید به بحث پدافند توجه شود.

در ادامه این نشست، مصوبات و تصمیمات جلسه قبل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بررسی شد.

آموزش دانش‌آموزان نسبت به تهدیدهای فضای مجازی، پیش بینی مرکز نگهداری شبانه در سهرابیه و حصارک، راه اندازی مرکز غربالگری استان ظرف مدت 2 هفته، معرفی 150 سمن به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و پیش‌بینی درمانگاه درمان مدار در قالب اجرای طرح کرامت از جمله موضوعات طرح شده در این نشست، به شمار می رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز