خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

کارهای بزرگ با اندیشه‌های کوچک میسر نیست/ تولید و اشتغال ثمره تفکر اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۰۸۵

استاندار البرز با بیان اینکه با اندیشه های کوچک نمی توان کارهای بزرگ انجام داد گفت: اندیشه های بلند اقتصاد مقاومتی را باید در کشور اجرایی کرد و به تولید و اشتغال رسید.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید و معاون طرح و برنامه و جمعی از مسئولان در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: اندیشه بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و نگاه مجلس شورای اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی  ویژه است.

استاندار البرز خطاب به قائم مقام وزیر صنعت با اشاره به اختیار محدود بانک‌ها در این استان تصریح کرد: اختیار برخی بانک‌های البرز از شعب درجه چندم تهران هم محدودتر است. نیاز است این اختیارات افزایش پیدا کند.

وی در ادامه اجرایی شدن قوانین شورای معادن و در چارچوب تصمیمات  کمیته معادن را متذکر شد.

نجفی در ادامه با اشاره به بازدید امروز خود از کارگاه عمرانی آزاد راه تهران - شمال که با همراهی رییس بنیاد مستضعفان کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: کار بزرگی در حال انجام است و اتفاقی بی‌نظیر در بخش توسعه راه و امور فنی منطبق با مدل‌های جدید  در کشور را شاهد هستیم که دانشگاه‌ها می‌توانند از اقدامات فنی این پروژه به منظور الگوهای آموزشی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه جلسه پیرامون برخی مسائل طرح شده  در نشست بیان کرد: کارهای بزرگ ملی را نمی توان با اندیشه های کوچک پیش برد.

نجفی استفاده از فرصت‌ها در ایجاد اشتغال را جزو وظایف اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: تحقق سهم اشتغال فراگیر و تعهدات بخش تولید از مهمترین اولویت های کاری استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز