خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

موافق تدوین طرح جامع گردشگری شهرستان طالقان هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۵۵

استاندار البرز با بیان اینکه مدیران باید در شهرستان محل خدمت خود سکونت داشته باشند، تاکید کرد: درصدد بهره برداری حداکثری از ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، برای استان البرز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز که ظهر شنبه در طالقان برگزار شد با بیان اینکه مدیران باید در شهرستان محل خدمت خود سکونت داشته باشند در غیر این صورت باید از آن شهرستان خارج شوند، گفت: مدیران با حضور در شهرستان محل خدمت خود اشراف و تمرکز بیشتری بر امور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری اهتمام ویژه‌ای برای ایجاد بسترهای اشتغال پایدار در استان داریم، اظهار داشت: از مدیران کل کارگروه اشتغال استان انتظار می‌رود با جدیت درصدد حل موانع زیر مجموعه خود در شهرستان ها باشند.

استاندار البرز با تاکید بر اقدامات جدی اداره کل میراث فرهنگی و فرمانداری طالقان در ایجاد و توسعه بسترهای گردشگری طالقان تصریح کرد: لازم است تدابیر لازم با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی و استفاده از فناوری‌های نوین برای ایجاد شهرک صنعتی طالقان اتخاذ شود.

نجفی با بیان اینکه راه هشتگرد - طالقان در مدت ۱۸ سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشت، خاطرنشان کرد: پیشرفت این پروژه در دولت تدبیر و امید از ۳۵ درصد به ۷۰ درصد رسید. 

وی با اشاره به اینکه در بحث پروژه گردشگری ساحلی حاشیه سد طالقان، پیگیری‌های لازم در حین پیشرفت طرح، صورت می‌گیرد، ابراز داشت: حضور و استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت است و بستر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک صنعتی در دستور کار طالقان، اعم از آب و برق و گاز باید فراهم شود.

استاندار البرز تاکید کرد: موافق تدوین طرح جامع گردشگری شهرستان طالقان هستیم. اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ۳۰ هزار میلیارد تومان است که استان البرز باید بیشترین بهره برداری را از این اعتبار داشته باشد.

نجفی با عنوان اینکه در ماه‌های آینده باید گزارش قابل قبولی از عملکرد استان در حوزه رونق تولید و اشتغال ارائه دهیم، بر ضرورت اجرای مصوبات جلسات، تاکید کرد و یادآور شد: با جدیت تمام درصدد اجرا و پیگیری مصوبات کارگروه اشتغال هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز