خبرگزاری کار ایران

تندباد در راه اردبیل / مدارس و دانشگاه‌های اردبیل تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۲۵

پیش‌بینی وقوع تندباد شدید در اردبیل باعث تعطیلی دانشگاه‌های مناطق مختلف استان شد.

به گزارش ایلنا، مدارس و دانشگاه‌های مختلف استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌های جداگانه کلاس‌های آموزشی خود را امروز دوشنبه 8 آبان تعطیل اعلام کردند.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام کرد: با توجه به نامساعد بودن وضعیت جوی و بروز تندباد شدید، همه کلاس‌های دانشگاه محقق اردبیلی در سایت اصلی اردبیل، نمین و مشگین‌شهر روز دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ تعطیل است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد:بر اساس اطلاعیه هواشناسی و تصمیمات ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های استان مبنی بر نامساعد بودن وضعیت جوی و بروز تندباد شدید، کلیه کلاس‌های دانشگاه روز دوشنبه ۸ آبان تعطیل است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز اعلام کرد: با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر شدت گرفتن تندباد از ساعت 10 ، همه کلاس‌های امروز دوشنبه 8 آبان 96 در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، سرعین و نیر تعطیل اعلام می‌شود.

طبق اطلاعیه آموزشکده فنی و حرفه ای پسران اردبیل(رازی) نیز کلیه کلاس‌های روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۶ تا ساعت ۱۲ ظهر تعطیل است.

همچنین کلاس‌های موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی روز دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح تعطیل است.

همه کلاس‌های قبل از ظهر پردیس‌ها و واحد تابعه دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۹۶ تعطیل است .

همچنین جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز همه فعالیت‌های خود را با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد کرد.

 پیش از این نیز آموزش و پرورش استان اردبیل همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نمین، نیر، هیر، مشگین شهر، لاهرود و ارشق و همچنین دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان گرمی و انگوت را در روز دوشنبه ۸ آبان ۹۶ در سری صبح تعطیل اعلام کرده‌بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز