خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

پروژه ملی تربیت مدیران در سازمان جهاد کشاورزی زنجان اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۲۸

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: پردیس استانی کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مسئولان دوشنبه هشتم آبان ماه جاری در محل این سازمان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عنایت الله معصومی امروز یکشنبه(7 آبان) با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای توسعه هرم مدیریتی و اجرای دستورالعمل نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای موضوع تصویب‌نامه شماره «579095» مورخ ا/4/ 95 شورای عالی اداری، از ابتدای سال 97 باید افرادی در سمت‌های مدیریتی انتخاب شوند که دارای گواهی شایستگی احراز سمت های مدیریتی هستند.

وی هدف و رویکرد اصلی پروژه فوق را شایسته گزینی، مدیریت استعدادها، نخبه پروری، تربیت مدیران شایسته و توانمند و پاسخ به الزامات قانونی این حوزه عنوان کرد و بیان داشت: این طرح می تواند ضمن تربیت مدیران آینده به ارتقای توانمندی های مدیران کنونی نیز منجر شود.

معصومی با بیان اینکه اجرای طرح تربیت مدیران آینده در ترویج و استقرار فرهنگ شایسته سالاری نقش مهمی خواهد داشت، افزود: این طرح همچنین به منظور شناسایی نیازهای آموزشی و سرمایه گذاری هدفمند برای توسعه و توانمندسازی کارشناسان مستعد برای تصدی پست های مدیریتی در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و دستگاه‌های وابسته وزارت جها کشاورزی اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز