خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهریار مطرح کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ گفت و گو در تمامی سطوح جامعه/ گره‌های کور بسیاری در شهریار باز شده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۱۳

فرماندار شهریار گفت: ترویج فرهنگ گفت و گو و تلاش برای رسیدن به وجه اشتراکات هر چه بیشتر با هدفِ بُرون رفتِ از مشکلات، ضرورتی است که برای حصول آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ناجی در نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های اداراتِ فعالِ این شهرستان و خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تلاش مجموعه فرمانداری برای افزایش کمی و کیفی جلسات این‌چنینی اظهار داشت: به واقع در سایه برگزاری چنین نشست‌هایی، فرآیند صحیح انتقال و انعکاسِ اطلاعات انجام می‌پذیرد که به تبع خروجی چنین دستاوردی به انسجام فکری، هم آوایی و اشتراک نظر منتهی خواهد شد.

ناجی افزود: برای رفع نواقص احتمالی،تکیه بر چنین امری،ثمرات و نتایج سازنده‌ای در پی خواهد داشت و همواره امید داشته و داریم ضمن حفظ نشاط جامعه، روند توسعه، پیشرفت و شکوفایی را با سرعت و شتاب فزاینده‌تری طی کنیم.

وی گفت: تمامی موارد مذکور، مستلزم تعامل مثبت، سازنده و هم اندیشی اثرگذار است در غیر این‌صورت با تفرقه، انفکاک، انشقاق و از هم گُسیختگی جامعه در حوزه‌های گوناگون، محال است به دستاورد مطلوب، شایسته و پایداری نائل شویم.

ناجی در پاسخ به طرح برخی مسائل و کاستی‌ها در حوزه خبر و رسانه گفت: به هر حال نباید فضای حاکم بر جامعه،چارچوب‌های قانونی، و ملاحظات و مصالح عمومی کشور را نادیده اِنگاشت و انتظار می‌رود در تمامی قضاوت‌های رسانه‌ای  به این موضوعات توجه شود.

فرماندار شهریار عنوان کرد: قطعا با رعایت اصول، ضوابط، قواعد و چارچوب‌ها، روند فعالیت ها، دوام، قوام و انسجام هر چه بیشتری خواهد داشت و انتظار می‌رود با عنایت به تمامی موارد مذکور، بصورتی منطقی ، به نقاط ضعف و قوت نگریسته شود.

ناجی گفت: ما منکر برخی کاستی ها در شهرستان شهریار نیستیم اما انصاف حکم می‌کند به دستاوردها و اقدامات مثبت و سازنده‌ای که مدیران شهرستانی و بدنه فعال در ادارات برای حصول و تحقق آن می‌کوشند، نیز عنایت شود.

وی افزود: طرح این موضوعات به معنای چشم پوشیدن از نارسایی‌ها نیست زیرا هم ما و هم اصحاب رسانه هر دو یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم که این هدف بر رفع مشکلات جامعه و عموم مردم متمرکز می‌شود.

فرماندار شهریار گفت: اصحاب رسانه در مسیر نائل شدن به چنین هدفی، نباید دچار لُکنَت زبان شوند زیرا چنین لکنتی در فرآیند دستیابی به توسعه و پیشرفت،مثبت و سازنده نخواهد بود.

وی افزود: با این وجود، علیرغم استقبالی که از نقد اصحاب رسانه داشته‌ایم، انتظار می‌رود صرفا عملکرد فرمانداری شهریار زیر ذره‌بین قرار نگیرد و دوربین نظارتی و رصد موضوعات بر دیگر حوزه های مدیریتی و تصمیم گیر در سطح شهرستان نیز متمرکز شود و  قطعا در چنین صورتی و با نگاه جامِع،فراگیر و همه جانبه‌ای که جاری و ساری می‌شود امکان حل و  فصل مشکلات و دست یافتن به تحلیلی منطقی و معقولانه نسبت به وقایع و رخدادها، به نحو شایسته‌تری حاصل خواهد شد.

ناجی گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران گمان نکنند تاخیر ما در برگزاری چنین نشست‌هایی ریشه در بی توجهی یا غفلت دارد بلکه با عنایت به اولویت گذاری‌هایی که در سطح شهرستان منظور کرده‌ایم به مسائل رسیدگی می‌شود و امیدواریم خبرنگاران در این خصوص تردیدی به دل راه ندهند که هدف ما و شما واحد و مشترک است و یقینا هر دو توامان با یکدیگر به رفع مشکلات و تهدیدها و تقویت هر چه بیشتر نقاط قوت می‌اندیشیم.

وی افزود: اگر در شهرستان شهریار آرامش روحی و روانی نسبتا مطلوبی حاکم است،اگر اصحاب رسانه،اصناف،فعالان اجتماعی،سیاسی،فرهنگی در محیطی نسبتا مطلوب به فعالیت مشغول هستند،اگر در این شهرستان پر جمعیت به مانند بسیاری از نقاط دیگر، شاهد اعتراضات سپرده‌گذاران در موسسات پولی و مالی نیستیم،اگر بحران آب با وجود تمامی محدودیت‌های موجود به نحو نسبتا مطلوبی مدیریت شده و بسیاری از اگرهای دیگر ...، این‌ها همه نتیجه تلاش‌های شبانه روزی و مستمر مجموعه فرمانداری، دستگاه‌های ذیربط استانی و ادارات شهرستانی است و انتظار می‌رود به این مسائل نیز توجه شود.

ناجی در خاتمه یادآور شد: به فضل الهی،این مسیر هم‌چون گذشته با دوام و قوام مضاعف استمرار خواهد یافت و قطعا با همدلی،همگرایی و نقد سازنده،منطقی و حرفه‌ای اصحاب رسانه، موانع احتمالی موجود در مسیر بالندگی و پویایی شهرستان شهریار هموار و مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز