خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

زائران زنجانی از مرز خسروی به کربلا اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۱۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق مصوبه ابلاغی ستاد اربعین به همه استان‌ها، زائران در زمان برگشت باید از مرزهای زمان رفت خود به کشور بازگردند و در این رابطه هیچ‌ استثنائی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از زنجان ، ایرج دست نشان، امروز شنبه (6 آبان) با اشاره به اینکه زائران اربعین استان زنجان از مرزخسروی جابه‌جا می‌شوند، اظهار کرد: هرگونه ثبت نام زائران زنجانی برای اعزام به سایر مرزهای غیرقانونی است و طبق مهر مندرج در روادید، زائر نمی‌تواند از مرز دیگری وارد یا خارج شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه سرویسی برای دسترسی به سایر مرزها در استان‌های سراسر کشور پیش‌بینی نشده است، ابراز کرد: برهمین اساس تهیه نکردن بلیط برگشت در اوج برگشت زائران در مرز مشکلاتی را برای زائران فاقد بلیط برگشت ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه افزایش ایمنی درسفر وهمچنین ارایه خدمات مطلوب حمل ونقل وتکریم زایران از جمله مهم‌ترین اولویت ما برای سفرهای اربعین است، تصریح کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فراهم کردن زمینه سفری ایمن و قانونمند برای زائران اربعین ،تمام توان خود را به کار خواهد گرفت .

دست نشان خاطرنشان ساخت: سامانه 3000990091 آماده دریافت شکایت‌ها و پیشنهادات زائران است و ستاد اربعین و معاونت حمل و نقل این اداره کل به صورت جدی فعالیت شرکت‌های حمل و نقل را در زمینه جابجایی زائران و مشکلات احتمالی رصد می کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز