خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

پیام تسلیت درگذشت جوانان ایلامی در حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه نفت تهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۹۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی درگذشت شش جوان سختکوش ایلامی شاغل در پالایشگاه نفت تهران را به مردم استان به ویژه مردم عزادار شهرستان چرداول و خانواده های داغدار تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، در بخشی از پیام حجت الاسلام والمسلمین لطفی و قاسم سلیمانی آمده است: خبر ناگوار انفجار در پالایشگاه نفت تهران و درگذشت 6 نفر از هم استانی‌های زحمتکش ایلامی موجب تاثر و تالم شدید شد.

ضایعه درگذشت این‌عزیزان دلسوز و سختکوش که مشیت‌الهی است را به مردم استان ایلام به ویژه خانواده‌های معزا و داغدار تسلیت عرض می‌نماییم.

مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه استان، مدیران و کارکنان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، جامعه کارگری، فعالان رسانه‌ای، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان و فرهنگیان هم در پیام‌هایی جداگانه ضایعه اسفناک درگذشت 6 جوان زحمتکش ایلامی را در حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران تسلیت گفتند.

در جریان آتش سوزی عصر جمعه پالایشگاه نفت تهران 6 نفر کشته و دو نفر زخمی شدند که هر شش کشته این حادثه به نام‌های سید کاظم امیری، علی نعمت کوخایی، افشار میرزایی، محمدسجاد دارابی، محسن دارابی و پوریا دارابی آتش سوزی اهل منطقه بیجنوند شهرستان چرداول هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز