خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

مرز خسروی همچنان مسدود است/ زائران به مرز مهران مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۵۹۴

فرمانده انتظامی‌استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی به علت آماده نبودن طرف عراقی برای انجام امور مرزی و گیت های کنترل زوار همچنان مسدود است.

به گزارش ایلنا، منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: آمادگی لازم برای استقرار نظم و امنیت در استان فراهم است و در محور‌ها برای آرامش و امنیت مسافران و زوار پیش بینی‌های ترافیکی صورت گرفته و همچنین قرار است ۱۳۳ مرکز کنترل ترافیک شهری را برعهده داشته باشند.

سردار امان الهی ادامه داد: در پایانه مرز خسروی برای سهولت و راحتی زوار عزیز اقداماتی در حوزه انتظامی مهیا شده و هم اکنون تمام شرایط برای اعزام زائران فراهم است، اما همچنان این مرز بسته است و امیدواریم با همکاری طرف عراقی این مرز در چند روز آینده باز گشایی شود.

وی گفت: روز گذشته تعدادی از هم میهنان از چند استان داشتیم که به مرز خسروی مراجعه کردند، ولی مرز هنوز باز نشده و کشور عراق آمادگی لازم را در بحث ورود و گیت‌های کنترل زوار با تاخیر انجام داده است.

امان اللهی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم اوایل هفته آینده هماهنگی‌های نهایی در این زمینه صورت گیرد و تا اطلاع ثانوی از زوار درخواست می‌کنیم برای عبور از مرز به مرز خسروی خودداری و به مرز مهران در استان ایلام مراجعه کنند.

 این مرز قرار است میزبان زائران از استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان ، همدان و کرمانشاه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز