خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد بحران لرستان خبرداد:

شروع اولین بارندگی‌های پاییزی از امروز در لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۴۷

مدیرکل ستاد بحران استان لرستان از شروع اولین بارندگی‌های پاییزی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا آریایی با اعلام این خبر اظهار داشت: لازم است شهرداری‌ها شهرستان‌های استان لرستان در تکمیل و اتمام عملیات لایروبی رودخانه‌ها، مسیل‌ها و انهار درون شهری و ادارات راهداری شهرستان‌ها در پاک‌سازی و بازگشایی دهانه پل‌ها در جاده‌ها و محورهای ارتباطی بین شهری و روستایی تسریع لازم را به عمل آورند.

آریایی افزود: فرمانداران محترم نیز در فرصت باقی مانده ضمن تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها نسبت به انجام آخرین هماهنگی‌های بین دستگاهی و انجام تمهیدات لازم با هدف حفظ آمادگی در بین دستگاه‌های اجرایی امدادی اقدام کنند.
 
وی تاکید کرد: بازدید از انبارها و ماشین آلات سنگین راهداری در گردنه‌ها، بررسی وضعیت پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان لرستان در محورهای بین شهری و بررسی وضعیت تجهیزات و امکانات مستقر در واحدهای آتش‌نشانی و خدمات موتوری شهرداری‌ها ، برقراری کشیک شبانه روزی در دستگاه‌های اجرایی امدادی و ..... از اهم اقدامات است .
 
اداره کل مدیریت بحران استان لرستان نیز با شماره تلفن ثابت 33243928 و نمابر شماره 33244709 بصورت  "  شبانه روزی  "  آماده دریافت اطلاعات و اخبار و امدادرسانی به هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه و پدیده‌های طبیعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز