خبرگزاری کار ایران

ناهید تاج‌الدین:

حفظ ظرفیت‌های موجود ورزش بانوان نیازمند همت و جدیت مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۸۲

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: حفظ ظرفیت‌های موجود ورزش بانوان نیازمند همت و جدیت مسئولان است و نباید به آن بی‌اعتنایی و از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد.

ناهید تاج‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکره با  فدارسیون فوتبال و مسئولان ذی‌ربط، مقرر شد تدبیری اندیشیده شود به هر شکل ممکن استعداد و ظرفیت ارزشمند بازیکنان باشگاه آینده‌سازان که تعداد قابل توجهی از آنها عضو تیم ملی بانوان نیز  هستند، حفظ شده و از فرصت‌سوزی‌های پیش رو جلوگیری به عمل آید.

نماینده مردم اصفهان گفت: متاسفانه با توجه به مشکلات عدیده باشگاه آینده‌سازان امکان ادامه همکاری بسیاری از بازیکنان با باشگاه وجود نداشت و سرمایه انسانی بکری که در ورزش بانوان اصفهان وجود داشت در شرف انحلال بود.

تاج‌الدین افزود: از همین‌رو با تصمیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سهمیه تیم بانوان این باشگاه در لیگ‌امسال فعال شده و این تیم در قرعه کشی امسال نیز شرکت کرد .

نماینده مردم اصفهان افزود: از امروز بازیکنان تیم آینده سازان  با تصمیم و تمایل خود می توانند به عضویت تیم سپاهان درآیند تا از این ظرفیت موجود بهره برداری لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم اصفهان در پایان افزود: حفظ ظرفیت‌های موجود ورزش بانوان نیازمند همت و جدیت مسئولان است و نباید به آن بی‌اعتنایی و از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز